Dirt Devil Infinity MC1 Silence (M5070) zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Infinity MC1 Silence (M5070) zwart, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

habes 14-11-2012

Mooi design? nee
Praktisch? ja
Zuigt hij goed? Als een duivel
Ja hij is stiller dan alles wat we voorheen hadden (Ook de grotere merken (dus duurder)
Prijs/kwaliteit? een 10
Duurzaamheid ? weet ik veel na 2 weken maar ja nvt pakt niet om af te ronden dus dan maar de benefit of the doubt.
Statistieken zijn grote leugens, statistisch scoor ik 6,7, alleen omdat ik de vormgeving niets vind maar dat doet aan de werking niets af.

Klein nadeel, registratie via internet is niet mogelijk, hopelijk is de service via internet beter, dus pen of potlood en opsturen. Mijn beoordeling? 8.9

Saartje en Pieter 14-11-2012

Vorig jaar een huis gekocht en flink verbouwd. Vloer uitbreken, nieuw plafond, nieuwe badkamer,...Met andere woorden, een kleine stoforkaan heeft ons huis een jaar lang geteisterd. Na 4 maanden verhuisd te zijn, dook er om de haverklap opnieuw stof op op alle mogelijke plaatsen. In de greepjes van de keukenkasten, op de vensterbanken, in onze mat, tussen de zetels, tussen de voegen van onze houte trap, onder en naast ons bed...kortom, het huis was niet proper te krijgen en alles wat op de grond belandde werd bedolven onder het vuil.

Tot op een dag dat de Dirt Devil in ons leven kwam. Hij werd geleverd op het werk en dat bleef niet ongemerkt. Op een wip en een zucht stonden alle collega's met mond open te staren naar de grote doos met daarop de foto van onze Devil. Zijn unieke design straalde puur comfort en functionaliteit uit. 17u, naar huis gesneld en vliegensvlug de Dirt Devil in mekaar gestoken. Zijn impressionante gestalte zag er veelbelovend uit en we werden niet teleurgesteld.

Met de bediening in de hand kan je met een veilig gevoel ten stofoorlog treden. De bedieningshendel is immers voorzien van 2 hulpstukken, een borsteltje en een superfijne zuigmond die stof zelfs in kleine hoekjes weet te vinden. Met een gemakkelijk kliksysteem kan je vliegensvlug reageren en van "wapen" wisselen. Op een mum van tijd waren moesten alle vuiltjes eraan geloven, ja, zelfs de stofresten in de greepjes van de keukenkasten! Dankzij de lange buis kon ik zelfs de hoogste kasten bereiken. Met de kabel van 8 m hoef je de stekker niet voortduren in een ander stopcontact te steken. Verder beweegt de Devil dankzij zijn ergonomisch en uitgedacht design moeiteloos door het huis, rond de tafel, achter de hoek...hij volgt je op de voet als een trouwe hond.

Kortom, wacht of twijfel niet. Met deze Superstofzuiger is er geen vuiltje meer aan de "lucht".

Eind goed al goed, ons huis is stofvrij, wij hebben deze veldslag met ogen dicht gewonnen!